Ticimax'tan 'Max' hamlesi: Marka iletişimi baştan yazılıyor

Yeni girişimcilerden global firmalara, 30 binden fazla firmaya hizmet sunan, Türkiye'nin en gelişmiş e-ticaret altyapı şirketi Ticimax, marka iletişimi stratejisini 'Max' teması etrafında yeniden şekillendiriyor. Ticimax ismi, 'maksimum ticaret' anlayışını yansıtırken, markanın adıyla özdeşleşen bu yeni strateji, 'Max Destek', 'Max Kazanç' ve 'Max Kolaylık' gibi temalarla, şirketin sunduğu güçlü altyapı çözümlerinin her yönünü daha etkili bir şekilde vurguluyor.

Ticimax'tan 'Max' hamlesi: Marka iletişimi baştan yazılıyor
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Ticimax, kullanıcı dostu çözümleriyle e-ticaret işletmelerinin dijital dünyaya hızlıca adapte olmasını “max kolaylık” ile sağlarken, satışları artırmalarına yardımcı entegrasyonları ve modülleri ile “max kazanç” fırsatı sunuyor. Yeni marka iletişiminde bu değer önermelerini daha ön plana alan marka, “max destek"  diyerek şirketin her aşamada sunduğu güçlü müşteri desteğini de ön plana çıkarıyor.

E-ticaret sektöründe uzun yıllar deneyime sahip olan Ticimax Satış, Pazarlama ve Müşteri Deneyiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ceyhun Turan, pazarlama iletişimi stratejisinde değişikliğe gitmelerine yönelik olarak; "E-ticaret dünyası hızla evriliyor ve biz de müşterilerimize sadece bir altyapı değil, her aşamada yanlarında olan bir iş ortağı olarak hizmet veriyoruz. 'Max' temalı yaklaşımımızla, işletmelere kolaylık, verimlilik ve sürdürülebilir büyüme sağlayan çözümler sunuyoruz. Amacımız, müşterilerimizin dijital dönüşümlerini desteklerken, onlara daha fazla fırsat ve rekabet avantajı sunmak." görüşlerini dile getiriyor.

Ticimax, H2O United ile birlikte hayata geçirdiği yeni pazarlama  iletişimi yaklaşımı ile markanın sektördeki liderliğini pekiştirmeye ve e-ticaretin geleceğini şekillendirmeye devam etmeyi hedefliyor.