MASKİ teknolojiye ayak uydurdu
Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kurulan 'Whatsapp Dijital Asistan Hattı' ile kesintisiz hizmet verecek.
MASKİ Genel Müdürlüğü, kurulan "Whatsapp Dijital Asistan Hattı" ile vatandaşlara çevrimiçi hizmet edecek. Haftanın 7 günü 24 saat usulüyle arıza bildirme imkanı sağlayacak olan hat, 'Alo 185 Çağrı Merkezi’ne' de destek sağlamış olacak. Arıza bildiriminde bulunmak isteyen vatandaşlar, Whatsapp üzerinden '0 532 469 95 44' numaralı hatta mesaj atarak hizmetlerden faydalanabilecek.
Whatsapp hattına dair açıklamalarda bulunan MASKİ Genel Müdürü Mehmet Mert, amaçlarının teknolojiyi kullanarak vatandaşın hayatını kolaylaştıracak yeni uygulamaları hayata geçirmek olduğunu söyledi. Mert, “Vatandaşlarımızla kurulan bu yeni iletişim köprüsü ile hızlı ve etkin hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Whatsapp Dijital Asistan Hattı’nın da Alo 185 Çağrı Merkezimiz gibi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek. Uygulama ile fatura bilgileri sorgulama, arıza bildirimi, su kesintisi, talep ve istekler, abone güncelleme, şikayet kaydı oluşturma, icra işlemleri sorgulaması yapılabilecek. Bu yeni uygulamamız vatandaşlarımıza hayırlı olsun” dedi.