DSİ'den duyuru
DSİ (Devlet Su İşleri ) Genel Müdürlüğü, bin 273 sözleşmeli personel istihdam edeceğini duyurdu.
Kariyer Bankası'nda yer alan habere göre, Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü sayfasından yayımlanan duyuruda, DSİ 1273 sözleşmeli personel pozisyonları için 2. yedek yerleştirmesine dair listelerin paylaşıldığı aktarıldı. DSİ sözleşmeli mühendis, büro personeli, destek personeli, koruma ve güvenlik görevlisi pozisyonlarına yerleşen adaylardan evrak teslimine dair bir duyuru daha yayımlandı.
DSİ'nin yayınladığı bilgiler şu şekilde: "Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü sayfasından yayımlanan duyuruda, DSİ 1273 sözleşmeli personel pozisyonları için 2. yedek yerleştirmesine dair listelerin paylaşıldığı aktarıldı. DSİ sözleşmeli mühendis, büro personeli, destek personeli, koruma ve güvenlik görevlisi pozisyonlarına yerleşen adaylardan evrak teslimine dair bir duyuru daha yayımlandı.1273 sözleşmeli personel pozisyonları için 2. yedek yerleştirmesine dair listeler...
1-Sözleşmeli mühendis pozisyonuna asıl olarak yerleşen adaylar
- -Bilgisayar Mühendisi
- -Çevre Mühendisi
- -Elektrik-Elektronik Mühendisi
- -Elektrik Mühendisi
- -Harita Mühendisi
- -İnşaat Mühendisi
- -Jeofizik Mühendisi
- -Kimya Mühendisi
- -Maden Mühendisi
- -Makina Mühendisi
- -Meteoroloji Mühendisi
- -Metalurji Mühendisi
- -Ziraat Mühendisi (1)
- -Ziraat Mühendisi (3)
2-Sözleşmeli büro personeli pozisyonuna asıl olarak yerleşen adaylar
- Büro Personeli (Muhasebe)
- Büro Personeli (İşletme)
- Büro Personeli (Adalet)
- Büro Personeli (Halkla İlişkiler)
- Büro Personeli (Büro Yönetimi)
- Büro Personeli (İnsan Kaynakları)
- Büro Personeli (Maliye)
3-Sözleşmeli destek personeli (temizlik) pozisyonuna asıl olarak yerleşen adaylar
4-Sözleşmeli koruma ve güvenlik görevlisi pozisyonuna asıl olarak yerleşen adaylar
Kurumumuzun sözleşmeli mühendis, büro personeli, destek personeli ve koruma güvenlik görevlisi pozisyonuna yerleşen yedek adaylardan istenilen belgeler
Genel Müdürlüğümüz merkez ve taşra teşkilatına 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesi kapsamında istihdam edilmek üzere mühendis, büro personeli, destek personeli (Temizlik) ve koruma ve güvenlik görevlisi sözleşmeli pozisyonlara yedek olarak yerleşen adayların aşağıda yer alan atamaya esas evraklarını 25.12.2023 tarihi mesai bitimine kadar bir dilekçe ekinde Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize elden teslim veya posta yoluyla göndermeleri gerekmektedir.
Atanmaya ilişkin haklarından kesin olarak feragat eden adaylar, feragat dilekçelerini Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize elden teslim etmeleri veya posta yoluyla göndermeleri gerekmektedir. Örnek feragat dilekçesi için Tıklayınız…
Yerleştirildiği kadroların nitelik ve şartlarını taşıdığı halde istenilen belgeleri süresi içerisinde teslim etmeyenler ile ataması yapılanlardan belirlenen süre içerisinde göreve başlamayan veya feragat eden adaylar göreve başlatılmayacak, bu adayların yerine yedek listesinde yer alan adayların atamaları gerçekleştirilecektir. İlan edilen kadrolara atamaya hak kazananların atamaya esas belgeleri kontrol edilecek, atama için öngörülen nitelikleri taşımayan adaylar ile yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunmuş olanların atama işlemleri yapılmayacaktır. Bu kişilerin atamaları yapılsa dahi atama işlemleri iptal edilecektir. Bu duyuru tebligat yerine geçecek olup ayrıca yazılı bir tebligat yapılmayacaktır. İlan olunur.
A) Mühendis ve büro personeli pozisyonuna yerleşenlerden istenilen belgeler
- 1- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi veya diploma/ geçici mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği.
- 2- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
- 3- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya T.C. Kimlik Kartı fotokopisi (önlü-arkalı)
- 4- Erkek adaylar için e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi. (Askerlik hizmetini tamamlamış olanların askerlik durum belgesinde sevk ve terhis tarihinin bulunması gerekmektedir.)
- Halen askerlik görevinde bulunan adaylar muhtemel terhis tarihlerini içerir bir dilekçeyi Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na göndermeleri gerekmektedir. Bu adaylar terhis tarihinden itibaren 30 gün içinde Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize istenilen belgelerle birlikte başvurmaları halinde atama işlemleri gerçekleştirilecektir.
- 5- 2 adet vesikalık fotoğraf.
- 6- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu yerleşim yeri belgesi.
- 7- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonuç Belgesi. (İnternet Çıktısı)
- 8- Seyahate ve arazi şartlarında çalışmaya engeli olmadığına dair yazılı beyan için Tıklayınız...
- 9- Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında görev yapmakta iken kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurduklarını belgelemeleri için görev yaptıkları eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesi ile Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek-1 inci maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerinde yer alan istisnai durumları varsa ayrıldıkları kurumlarından alınmış bu duruma ilişkin belge.
- 10- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu sigorta hizmet döküm belgesi.(Bu belgede işyeri unvan listesinin bulunması gerekmektedir.)
- 11- Kariyer Kapısı’ndan alınacak yerleştirme sonuç belgesi.
B) Destek personeli (temizlik) pozisyonuna yerleşenlerden istenilen belgeler
- 1- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi veya diploma/ geçici mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği.
- 2- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
- 3- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya T.C. Kimlik Kartı fotokopisi (önlü-arkalı)
- 4- Erkek adaylar için e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi. (Askerlik hizmetini tamamlamış olanların askerlik durum belgesinde sevk ve terhis tarihinin bulunması gerekmektedir.)
- Halen askerlik görevinde bulunan adaylar muhtemel terhis tarihlerini içerir bir dilekçeyi Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na göndermeleri gerekmektedir. Bu adaylar terhis tarihinden itibaren 30 gün içinde Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize istenilen belgelerle birlikte başvurmaları halinde atama işlemleri gerçekleştirilecektir.
- 5- 2 adet vesikalık fotoğraf.
- 6- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu yerleşim yeri belgesi.
- 7- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonuç Belgesi. (İnternet Çıktısı)
- 8- Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Hastanelerden alınacak “Bulaşıcı hastalığı ile temizlik görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalık ve benzeri engelleri bulunmamaktadır.” ibareli raporun aslı.
- 9- Gece ve gündüz, iç ve dış mekânlarda vardiyalı sistemde çalışmaya engel durumu olmadığına dair yazılı beyan için Tıklayınız…
- 10- a) İlanın yayımlanmasından önce(11.01.2023 tarihinden önce) özel sektörde temizlik işlerinde çalışmış olduğunu e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu sigorta hizmet dökümü belgesi ile kanıtlayamayan adayların çalıştığı işyerinden alacakları çalışma belgesinin aslını(işyeri başlıklı, imza ve kaşeli) ibraz etmesi gerekmektedir.
- b) İlanın yayımlanmasından önce(11.01.2023 tarihinden önce) herhangi bir kamu kurumunda, temizlik işlerinde çalışmış olduğunu gösterir belgenin aslını (işyeri başlıklı, imza ve kaşeli) ibraz etmesi gerekmektedir.
- 11- Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında görev yapmakta iken kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurduklarını belgelemeleri için görev yaptıkları eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesi ile Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek-1 inci maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerinde yer alan istisnai durumları varsa ayrıldıkları kurumlarından alınmış bu duruma ilişkin belge.
- 12- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu sigorta hizmet döküm belgesi.(Bu belgede işyeri unvan listesinin bulunması gerekmektedir.)
- 13- Kariyer Kapısı’ndan alınacak yerleştirme sonuç belgesi.
C) Koruma ve güvenlik görevlisi pozisyonuna yerleşenlerden istenilen belgeler
- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi veya diploma/ geçici mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği.
- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya T.C. Kimlik Kartı fotokopisi (önlü-arkalı)
- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi. (Askerlik hizmetini tamamlamış olanların askerlik durum belgesinde sevk ve terhis tarihinin bulunması gerekmektedir.)
- Halen askerlik görevinde bulunan adaylar muhtemel terhis tarihlerini içerir bir dilekçeyi Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na göndermeleri gerekmektedir. Bu adaylar terhis tarihinden itibaren 30 gün içinde Genel Müdürlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığı’na veya kendilerine en yakın Bölge Müdürlüklerimize istenilen belgelerle birlikte başvurmaları halinde atama işlemleri gerçekleştirilecektir.
- 2 adet vesikalık fotoğraf.
- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu yerleşim yeri belgesi.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonuç Belgesi. (İnternet Çıktısı)
- Seyahate ve arazi şartlarında çalışmaya engeli olmadığına dair yazılı beyan için Tıklayınız…
- Özel güvenlik görevlisi kimlik kartının fotokopisi. (önlü-arkalı)
- Boy ve kilo bilgilerinin de yer alacağı aşağıda belirtilen hususları kapsayacak şekilde tam teşekküllü hastanelerden son 6 (altı) ay içerisinde alınmış “Özel Güvenlik Görevlisi Olur” ibareli sağlık kurulu raporunu aslı.
- Psikiyatri: Psikiyatrik bir hastalık veya kişilik bozukluğu
- Psikopati: Alkol ve uyuşturucu bağımlılığı olmamak;
- Nöroloji: Özel güvenlik hizmetini yerine getirmesine engel teşkil edebilecek nörolojik rahatsızlığı olmamak;
- Göz: Görme engeli, şaşılık, gece körlüğü olmamak,
- Kulak Burun Boğaz (KBB): Özel güvenlik hizmetini yapmasına engel teşkil edebilecek işitme kaybı olmamak.
- Gece ve gündüz, iç ve dış mekânlarda vardiyalı sistemde çalışmaya engel durumu olmadığına dair yazılı beyan için Tıklayınız…
- Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında görev yapmakta iken kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurduklarını belgelemeleri için görev yaptıkları eski kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesi ile Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek-1 inci maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c) bentlerinde yer alan istisnai durumları varsa ayrıldıkları kurumlarından alınmış bu duruma ilişkin belge.
- e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu sigorta hizmet döküm belgesi.(Bu belgede işyeri unvan listesinin bulunması gerekmektedir.)
- Kariyer Kapısı’ndan alınacak yerleştirme sonuç belgesi."