Malatya Pazarı'nı da eklediler

Düzey, marka portföyüne Malatya Pazarı'nı da ekledi.

Koç Holding bünyesinde 1975'te kurulduğu günden beri Türkiye'nin kategorilerinde öncü ve pazarda lider ulusal ve uluslararası markalarının satış ve dağıtımını üstlenen Düzey Tüketim Malları Sanayi Pazarlama ve Ticaret AŞ, atıştırmalık kategorisindeki marka portföyünü genişletmeye devam ediyor.

Şirket açıklamasına göre, Türkiye'nin 153 yıllık kaliteli, güvenilir kuruyemiş ve kuru meyve markası Malatya Pazarı Murat Palancı ile güçlerini birleştiren Düzey AŞ, markanın ürünlerini Türkiye'nin dört bir yanında tüketicilerle buluşturacak.

Düzey AŞ ve Malatya Pazarı Murat Palancı arasında yapılan yeni iş birliği sayesinde Türkiye'deki makro ve mikro ölçekli tüm satış kanallarında markanın satış ve dağıtımını Düzey AŞ üstleniyor.

Düzey AŞ'nin Türkiye'nin her noktasına ulaşabilme kapasitesi, çoklu marka dağıtım kabiliyeti, veri modelleme teknolojileriyle Malatya Pazarı Murat Palancı'nın sektördeki bilgi ve deneyimi birleşerek markanın yenilikçi ürünleri Türkiye'nin dört bir yanındaki tüketicilere güvenle ulaşacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Düzey AŞ Genel Müdürü Dr. Oğuzkan Şatıroğlu, Türkiye'nin en büyük satış ve dağıtım şirketi Düzey AŞ olarak bünyelerindeki markaların ürünlerinin Türkiye'de 150 bin noktada satış ve dağıtımını gerçekleştirdiklerini belirterek, "2022 yılının başında stratejik bir karar aldık ve hızlı bir şekilde büyümekte olan sağlıklı atıştırmalık kategorisinde marka portföyümüzü büyütmeyi hedefledik.

Kuruyemiş ve kuru meyve kategorisinde aramıza katılan yeni markamız Malatya Pazarı Murat Palancı ile satış ve dağıtım gücümüzü birleştirerek kaliteli ürünleri daha fazla tüketiciyle buluşturacak olmaktan çok mutluyuz." ifadelerini kullandı.

Bakmadan Geçme