Malatya'da Hak Sahipliği Başvurusu İçin İstenen Belgeler Açıklandı...! İşte Detaylar!...
Depremzedeler için hak sahipliği başvurusunu kaçıranlara 21-22 Kasım tarihleri arasında yeni bir başvuru imkanı sağlandı. Malatya'da başvuru için gerekli belgeler de duyuruldu.
Malatya’da depremzede vatandaşların hak sahipliği başvurularını tamamlayabilmeleri için yeni bir fırsat sunuldu.
Başvurularını daha önce yapamamış olan vatandaşlar, 21-22 Kasım tarihleri arasında başvuruda bulunabilecek.
Malatya’da bu süreçte başvuruda istenecek belgeler de belirlendi. Başvuru sırasında aşağıdaki belgelerin ibraz edilmesi gerekiyor:
- Tapu ve emlak kaydı vefat eden kişiye aitse veraset ilamı veya aile nüfus kaydı
- Köy muhtarından alınan, mülki amir tarafından onaylanan mülkiyet belgesi ve elektrik, su abonelik belgeleri
- Evli çocuklar için Yerleşim Yeri Belgesi veya hasarlı konuta ait adlarına olan elektrik veya su abonelik belgesi
- Cins tahsisi yapılmamış hasarlı konutlarda, tapu bağ, bahçe veya arsa gibi ise ilgili belediyeden alınacak emlak beyannamesinin örneği