Kurumlardaki Duyarsızlığa Vali Yavuz'dan Ayar! 1 Hafta Süre Verdi..!
Malatya 4. İl Koordinasyon toplantısında konuşan Vali Seddar Yavuz, vatandaşların kurumlara yönelik artan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) şikayetlerini sert sözlerle eleştirdi. 1 haftalık süre veren Vali Yavuz, cevaplanmayan CİMER şikayetleri hakkında ilgili kişilere işlem yapılacağını söyledi.
6 Şubat depremlerinden en fazla etkilenen illerden biri olan Malatya'da, vatandaşların mağduriyeti devam ediyor.
Malatya Valisi Seddar Yavuz, şehrin toparlanması ve yaşamın devam etmesi için gerekli gayretin gösterilmesi gerektiğini ifade etti.
Vali Yavuz, vatandaşların sorunlarına çözüm bulmak amacıyla başvurdukları kurumlardan yeterli destek ve ilgiyi göremedikleri için CİMER’e şikayette bulunduklarını belirtti.
Artan CİMER şikayetlerine dikkat çeken Vali Yavuz şunları söyledi: “Vatandaşlarımız kurumlara müracaat ettiğinde beklediği ilgiyi, desteği ve yardım göremezse ne yapıyor? CİMER'e gidiyor veya hiç kurumlara uğramadan daha hızlı çözüleceğine inanarak CİMER’e gidiyor. CİMER’e müracaatta bulunuyor. Bu toplantının sonunda bütün kurum amirlerimiz, kaymakamlarımız, belediye başkanlarımız da dahil olmak üzere kurumlarına döndüklerinde CİMER şikayetlerine bakacak. Kaç müracaat oldu? Ona ne cevap verdiniz? CİMER şikayetlerine lütfen cevap veriniz.
Çözülebilecek olanları süratle çözünüz. Bir süreç gerektirenlerle ilgili de hem vatandaşa hem de bize bilgi vermelisiniz. O yüzden bütün kurum ve kuruluşlar buradan döndükten sonra bir kontrol yapsınlar. Daha sonra size bir haftalık bir süre vereceğim. Bir haftanın sonunda yani 11 Kasım Pazartesi günü hepsini kontrol edeceğim. 11 Kasım Pazartesi günü bu süreçte cevap vermeyen CİMER sorumluları, ister belediyede olsun, ister kaymakamlıkta olsun ister il müdürlüğünde olsun işlem yapacağım”