Ali Tatlı görevden alındı

Milli Eğitim Bakanlığında görevlendirilen Malatya İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı'nın yerine, İstanbul Sultangazi Milli Eğitim Şube Müdürü Battal Kanbay atandı.

PAYLAŞ
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Malatya İl Milli Eğitim Müdürü görevden alındı. 6 yıldır Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğü yapan Ali Tatlı’nın Bakanlığa çekildiği yerine ise, İstanbul Sultangazi İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Battal Kanbay’ın atandığı öğrenildi.

Malatya İl Milli Eğitim Müdürlüğü atanan Kanbay'ın, önümüzdeki hafta göreve başlaması bekleniliyor.

Haber Merkezi

Yusuf Cici

HABERİ PAYLAŞ:

Yorumlar / 10

  • Ertuğrul | 27 Eylül 2020 12:00

    Çabuk gitsin Bir daha da Malaya ya gelmesin. Ondan olmaz. İnşallah başka bir şehrimizin başına bela olmaz. Cevdet yılmazın adını batırdı. Cevdet Yılmaz gibi temiz bir adam bunu nerede bulmuş.Güzelim bingöl için bir kötü imajdır Ali Tatlı

  • Ali tatlı Allah’ın selamını bile almayan bir zavallı | 26 Eylül 2020 01:28

    Gitmesi iyi oldu. İnşallah başka yere bela olmaz. Boş ,kibirli,Ağzını büzerek konuşan bir zavallı.

  • Teoman Yıldırım | 22 Eylül 2020 10:49

    İnşallah Malatyaya bir daha uğramaz Adıyaman ve Bingöllüllere çalışmaktan başka hiç bir iş yapmadı. Milli eğitime gidin memurlara nerelisin diye sorun ne demek istediğimi göreceksiniz. Okul müdür ve müdür yardımcılarına bakın mülakatta Adıyamanlılara nasıl 100 verildiğini göreceksiniz inanmayan o zamanki mülakatlara baksın 100 alanlar Adıyaman ve Bingöllüdür.

  • Güldüm | 16 Eylül 2020 11:36

    Bu müdürü eleştirenler müdür iyi iş yaptığı için değil Ne yazık ki bizim siyasiler 6 yıl boyunca kullanabilecekleri adamı buldular ne yazık ki Milli Eğitim personeli de bunu dile getirmesine rağmen bir türlü görevden almadılar yani Ben hayatım boyunca 30 yıllık öğretmenim bu kadar kibirli bu kadar üslûb-i bozuk bu kadar reklamcı bu kadar kendini beğenmiş kendini yüce dağlarda gören bir insana rastlamadım yine şunu demeden edemeyeceğim Malatya'da başarı yoktur bunun döneminde matematiksel yani istatiksel oynama vardı Allah için dudağını büzerek iyi bir reklam yapıyordu bu zat anlamayana bir daha diyorum bu adama hakkımız helal olmasın öbür dünyada fitil fitil hesaplaşacağız bu zatı övenlerin de inşallah sonu bu zattan daha kötü olur başarılıysa bakanlık bunun için daha güzel bir yerde neden değerlendiremedi Çünkü bu adamı onlar da çözdüğü için çekti Merkeze çekmek ne demek ya yani kardeşim seninle hiç bir işimiz yok demek

  • Nur | 13 Eylül 2020 23:49

    İlkeli, dürüst çalışkan bir müdürdü yolu bahtı açık olsun...

  • Selim | 13 Eylül 2020 13:43

    Malatyadaki okulları bingöl kökenli müdürler ile donattığı söyleniyor. Artık ne kadar doğrudur bilemem ama bildiğim malatyalıların kentlerine yapılan atamalarda çok duyarsız olduğudur.

  • Cansu | 13 Eylül 2020 00:47

    İyilik yap denize at.Mahluk bilmese de halik bilir.Müdürümü bu kadar kişi eleştiriyorsa demek ki iyi işler yapmıştır.

  • Fahri Duruturk | 12 Eylül 2020 22:35

    Gitmesine ne kadar sevinsek azdır,şimdi sıra Yeşilyurt ilçe mem. olan kişide.Malatyamiza liyakatli , adaletli,kültürlü ve dürüst yöneticiler nasip olur inşallah.

  • Has Bingöl'lü | 12 Eylül 2020 19:24